Groepen indeling voorjaar 2024
1. Instroom.
Woensdag 16:00-17:00.
De instroom voor kinderen beginnend met 7 jaar en ouder.
Elke week m.u.v. de kindervakanties één week speelplezier.
Na ongeveer een half jaar als het snel gaat, of een jaar als het niet zo snel gaat, doorstromen naar maandag.
2. Beginners.
Maandag 18:30-20:00 donderdag 18:30-19:45.
Bedoeld voor de klassen 5-4-3-2.
Neemt de interesse toe, dan is er een tweede training op donderdag.
3. Gevorderden.
Maandag 20:00-22:00 donderdag 19:45-21:30.
Bedoeld voor de klassen jeugd-landelijk en senioren.
aantal |
maandag vroeg |
maandag laat |
dinsdag |
woensdag |
donderdag vroeg |
donderdag laat |
tijd |
1830-2000 |
2000-2200 |
1800-1930 |
1600-1700 |
1830-1945 |
1945-2130 |
trainer |
Vince |
Albert |
Albert |
Albert Arnold |
Jeffrey |
Albert |
interval stage |
vacature |
Vince |
Henk |
Stijn |
Stijn |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Jacky |
Stijn |
Jacky |
Max K |
Jonathan |
Stijn |
2 |
Quinn |
Mitchell |
Quinn |
Lars |
Jacky |
Mitchell |
3 |
Wessel |
Stef |
Wessel |
Philip |
Anton |
Stef |
4 |
Wesley |
Max |
Wesley |
Jii |
Nishad |
Max |
5 |
Ian |
Anna 1930/2100 |
Ian |
Tristan |
Tristan |
Anna |
6 |
Anton |
Wessel J |
Anton |
Saloua |
Luca |
Wessel J |
7 |
Nishad |
Hugo |
Nishad |
Keara |
Lars |
Hugo |
8 |
Jonathan |
Nienke |
Jonathan |
Cerella |
Rachel |
Nienke |
9 |
Yutaro |
Thomas |
Yutaro |
Jason |
Keara |
Thomas |
10 |
Mitsuki |
Stijn B |
MItsuki |
Jacky |
Cerella |
Stijn B |
11 |
Tieme |
Jelle tot 2100 |
Rachel |
Yutaro |
Max |
Jelle |
12 |
Jesse |
Daniel |
Femke |
Mitsuki |
Tieme |
Daniel |
13 |
|
Jeffrey |
|
|
|
Jeffrey |
14 |
|
Jacky 19-2100 |
|
|
|
Jacky 1830/2100 |
15 |
|
Tuoan |
|
|
|
Jonathan 1830/2100 |
16 |
|
Bruno |
|
|
|
Franke |
17 |
|
Romke |
|
|
|
|
|
|
Franke |
|
|
|
|
1e keer |
8* |
08-jan |
09-jan |
10-jan |
04-jan |
04-jan |
|
|
|
|
|
|
|
woensdag |
|
inloop |
|
|
|
|
donderdag vroeg |
speels beetje techniek |
|
individuele ruimte |
|
|
maandag vroeg en dinsdag |
vaste groep |
|
|
|
|
maandag en donderdag laat |
hoogste niveau |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|